Torsdag :)

Hejsan :) Idag så var det ju skolan , som vanligt. Idag var anders olsson (simmaren) till våran skola och berättade om sitt liv och hur han blev rullstols bunden , det var interessant att lyssna på :) Då insåg jag att alla kan bli något stort bara att man vill och kämpar och tror på sig själv :) Då lyckas man nog ganska rejält :D På set sista timmen så hade vi avslappning , det var skönt att bara luta sig mot bänken och slappna av :) Efter skolan cyklade jag väl hemmåt , kollade igenom provet , satte mig vid datorn. Sen så kom mamma hem förhörde mig på provet , sen läste jag på mera . Hon förhörde det för mig igen :) Vi har ju prov i svenska imorgon , I ordkunskap, Massa konstiga ord som man ska kunna ^^ Hoppas jag får bra på provet. Såg på halv åtta hos mig förut , Det är bra tycker jag :) sen ska jag se på Berättelsen om Fritz^^ Den där elaka gubben som låste in sitt barn i källaren i 24 år :S. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och sjunger :) om någon skulle varit här skulle den personen nog blivit döv xD Men ha det så bra heejdå för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0