torssag :)

 Hejsan :) idag så fick vi sluta tidigare , kl,14:30 . sen så gick jag upp till jympan med fisken , skulle kolla om mina skor var kvar där uppe , för hittade dom inte hemma så tänkte att dom säkert var kvar där ^^ Och det var dom också :D måste för övrigt köpa nya fotbolls skor , vill inte det -.- tycker att dom jag har är fina :) men efter som jag har fötter som en jätte så är jag nog tvungen vill ju inte ha försmå skor :) veckan har gått fort imorgon är det ju redan fredag :D och det gillas enormt , vill typ hitta på något , va med någon eller så :) har ju match på lördag :) det är även sutto men jag ska gå på matchen ist , men man fick ju gå på suttot men inte vara med på matchen :P Ni som ska iväg får ha det väldans kul bland backarna (dom ska till branäs) . idag ska jag väl inte göra något skulle varit med emma men hon var tvungen att träna på prov -.- haha ,ska väl läsa på lite läxor -.- hihi har No och Engelska ;) Fiint väder är det idag också , blir bara bättre och bättre , snart fyller man ju år :) det ska bli kul :D Till helgen ska vi även börja med mitt nya rum i källaren :D hoppas att det blir fint ,  heejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0