tråkigt -.-

  Hejsan :) idag har jag inte gjort något , följde med pappa och handlade tidigare på dagen , han skulle köpa lite saker som han skulle ha med sig till jobbet han bor ju i husvagn hihih , förut hade han ju en som han fick på jobbet (låna) men han har bytt nu så han köpte sig en egen :D så vi ska väl kanske till kusten i sommar eller bara någon stans :D sen efter att vi handlat och sånt så åkte vi hem och gjorde mat , makaroner och Falukorv :) senefter att pappa åkt så hade man inget att göra , ville åka pulka men visste inte med vem , ringde till min kusin igår och frågade om vi kunde typ va och åka pulka :P men han skulle åka slalom -.- så jag har haft det tråkigt idag , mamma och robin var ju på hockey, dom kom tre:a . dom kom typ hem vid sex-sju tiden :P då gjorde jag mat åt dom falukorv och makaroner skulle dom ha ^^ till mig gjorde jag nudlar :D sen spelade jag och robin hockey-spel senare på kvällen vid nio :P sen när dom andra gick och la sig (för en stund sen) så hade vi lite roligt med skratt och sånt :) hihih det var min dag idag :P hoppas att ni hade en jätte trevlig dag sista dagen på sportlovet :D tänk att det är sportlov snart blir det påsk lov :S altså dagarna , veckorna, åren går ju skit fort :O hehe men skönt för jag vill ha sommarlov och vara ledig :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0