Fredag :)

hejsan, ja George sov ju här inatt och han har varit här idag hela dagen typ.Var träning idag men jag gick inte på den,bara kände inte för det regnade och sedan blev kockan mycket. Var på lat sidan idag, men jag brukar inte missa träningarna men idag kände jag att det kunde vara skönt att bara inte vara med idag. Gillar inte att missa träningar men men och jag hatar att inte ha någon bra förklaring varför jag inte kom. Annars har det väl varit en rätt slapp fredag. Imorgon ska Robin på match i Nordvärmland. Själv ska jag städa mitt rum order från mamma! och sedan ska jag försöka hitta mig på med något. Kanske ringa någon eller något. Men nu ska jag kolla runt ite och sova förmodigen ! Men hoppas att ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0