fredag :)

Sådan här glass äter jag nu ! :D Ja nu är det fredag och jag har kommit hem från skolan v ar ut med två godis påsar nyss! ska ha match sedan i slottsbron. Då hoppas jag att vi vinner! nu sitter jag här och äter ISGLASS i love it. ikväll är det Talang också.Men jag vet ej om jag kan kolla för har ju match där borta klockan sju... Hoppas att det inte är finalen idag! Gud vad skönt att detta var den sista skolveckan som vi jobbar med vanligt jobb på !! (yeey) Förut när jag kom hem var jag tvungen att sätta på mig shorts så nu har jag mina knall rosa shorts från HM ;D Men nu ska jag nog packa iordning väskan så jag slipper att göra det sedan tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0