Lördag och karlstad :D

Hejsan,idag gick jag upp vid halv nio åkte med bussen till karlstad med Mia. Jätte roligt var där till kanske 18:00 någonting jätte värd dag! Jag köpte 3 skor,4 t-shirts,jeans shorts, leggins (svarta) ett linne,vit BH och en klänning. hel nöjd är jag ! sedan åkte vi med mias mamma hem för hon var också i karlstad ! Nu har jag nyss kollat på robinson och ellinor vann men jag hade velat att jarmo skulle vinna för jag tycker att han var den bästa överlevaren. Nu sitter jag här och gör inte så mycket imorgon ska jag nog ut med påsar och sånt! George kommer förhoppningsvis hit imorgon. Men nu ska jag bara sitta här och ha det gôtt kanske gå ut sedan i detta vackra sommar väder :D Men jag lägger upp bilder på kläderna någon dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0