Måndag Morgon :)

Hejsan :) ja nu är det måndag morgon ocg jag är pigg som en ärta. Idag börjar vi halv nio så himlans skönt! Det är prov idag också i svenska. Sen på onsdag så har jag No:prov. Nu är klockan kvart i åtta, åh jag funderar på vilken tid jag ska trampa iväg till skolan...Jag vill inte komma försent iaf, jag har en tendens av att komma försent! Men jag tror jag åker kvart över åtta det blir nog purfa! Har även hemma match idag som jag hoppas "hjärtligt" att vi vinner. Men nu ska jag väl slänga på mig lite mascara och rouge -Thats all i need haha men ha en bra ovh fin dag på er!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Svar:

Haha, ingen aning faktiskt. Orkar inte bry mig om det nu, har så mycket annat för mig, så jag får se(:

2009-05-18 @ 07:56:55
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0