Onsdag :)

Hejsan :) idag var det då skola en bra skoldag! vi slutar ju tidigare på onsdag också! Men sen har jag fotbolls match också. Ska bli roligt och jag hoppas på vinst! Just nu sitter jag här och sjunger! (skräll) Prov p¨å måndag poch onsdag till veckan! I svenska och no jag är rätt säker på no:n men ska öva mera på svenskan. I svenskan ska vi kunna sätta ut stor bokstav och punkt komma talstreck osv. Sommaren är här om några veckor otroligt vad tiden går fort! Men det är bara bra. Fast på sommarlovet vill jag då förstås inte att det går snabbt! Men nu känns det som om sommarlovet typ inte är något , när jag var mindre tycte jag att sommar lovet var jätte låååångt och skönt! Men men ! Nu ska jag väl ta och chilla innan matchen som förövrigt är i östra deje !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0