Skolaa !

Hejsan,inget blogg inlägg igår inte,för mitt internet krånglade. Men jag var iallafall med Johanna igår :D vi åt mjukglass satt vid datorn gick en sväng och lite olika.Kommer bilder sen :) men hoppas verkligen att det går att ladda upp inlägg nu för annars blir jag jämt lite lett! Är ju i skolan nu förövrigt har musik och det är sista timmen,vilket jag verkligen gillar.Sen ska jag då hem träna på franska prov och sedan fotbollsträning. Ska bli kuligt och jag längtar tills denna vecka är slut då är det ingen arbetsvecka kvar! Bara 2 veckor med lite olika. men nu ska jag ta ocg kolla på något så skriver mera ikväll! (om internet låter mig) heejdå ha en bra dag på er allihopa !

Kommentarer
Postat av: Jenna

tack så mycket! :) ♥

2009-05-26 @ 15:44:04
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0