Söndag :)

Hejsan, Har nyss ätit frukost. Två styckna ägg.Idag ska jag försöka att hitta mig på med något ringa någon idag och se vad dom sysslar med.Till veckan så ska jag och mia till k-stad. Då ska jag köpa mig skor och någon fin tröja/linne/t-shirt (kanske) om jag hittar något såklart det ska ju vara det också.Sista dagen på denna ledighet också men men det kvittar för då är det ju ännu mindre dagar kvar till sommarlovet. Ska bli så himla roligt! aja nu ska jag kila iväg till duschen. Ha en super dag nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Här är ännu en favorit från Nick Pitera!

Vad tycker ni ? http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/nick-pitera-part-of-your-world.html#comment

2009-05-24 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0