Tisdag :)

T shirt från VILA 80:- Cardigan från VILA 200:- Min present från min moster! :) Hejsan, ja idag var det skolan sen så hade jag träning i Olsäter, det var roligt. Ska ha prov i morgon övat ite men kan det mesta iallafa det jag ska kunna! På fredag så ska jag åka ti k-stad med mia om hon får för sin mamma . Imorgon fyller min käre far år och han ska få en cykel! Det behöver han, han har inte haft en cykel någon gång vad jag vet eer kommer ihåg han har cykat på mamms cykel. Så imorgon får man väll vara onyttig med tårta och sånt men sånt hör til annars är det ju ingen födelsedag. Han fyller 40 år ! Haha. Han ska vä ha grifest någon dag framöver när terrasen är klar. Har match på torsdag! spelar fotbol fyra gånger i veckan nu denn vecka ocg nästa vecka. Nästa vecka har jag fotboll tisdag,onsdag,torsdag och fredag! Det är kul med fotboll! Hoppas att ni haft en underbar dag !

Kommentarer
Postat av: fia

sv; tack så mycket ;D

2009-05-19 @ 23:23:16
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0