Tjohallå!

VILL UYOMLANDS!! Men vi åker nästa år -.- Dagen idag blev inge bra , hitta inte på nåt att göra. Uj vad jag hatar sånna här dagar,tur att det är en dag kvar imorgon och då hoppas jag att jag hittar någon att va med. Hoppas att vi får se svenska provet på måndag. Snart är det sommarov. bara denna vecka kvar med vanligt skolarbete. Sen är det 2 veckor kvar en som vi håller på med Forsnässkolans dag på och en då vi gör annat. Men hoppas att ni haft en bra dag idag iaf , vädret har varit toppen och pappa har vrit ute och grundmålat på terassen,längtar verkligen tils den rä klar. Men snart är det sommar lov och jag ska ta kort på min klänning och ägga ut en bild på bloggen så får ni se och säga vad ni tycker om den!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, det går fort när du skriver tycker jag det ser ut som =P

2009-05-23 @ 23:15:43
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0