Torsdag :)

Hejsan :) ja dagen idag har varit så här..vi tar det från början..jag försov mig vaknade vid halv elva,steg upp och satte på mig kläderna, slängde på mascara och trampade iväg till skolan!så hade bara 3 lektioner idag.Sen var då skolan slut så jag åkte hem gick ut med hundarna en liten stund! Sen trampade jag iväg på fotbolls träning! Var inte så många där idag. Sen var det ju klassrese möte klockan sex! det var väl lite skoj vi var på punkten så jag köpte en banana split, Mums för glass! Och sedan hem. Kollade på tv:n och sånt och nu är jag här vid min lilla pryl datorn! Och nu håller jag på med glosorna i engleska! Vi fick ju välja själva vilka vi ville ha! Imorgon är det fredag gud vad skönt har lust att hänga med en kompis efter skolan imorgon! Men hoppas att ni haft en bra dag och sov sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0