Torsdag :)

Hejsan, kom nyss hem från skolan och kollade på almanackan och såg att träningen börjar klocken 16:00 och klockan är kvart över tre nu haha så får nog dra iväg dit snart.Vi får se om jag ska vara med på matchen imorgon mot slottsbron. Hade franska prov idag och det gick faktiskt rätt bra lite missar här ocg där men men jag vet 1 ställe jag inte skrev något på ! Men annars en rätt lugn dag. Idag ska jag hämta godiset som har kommit som vi säljer till klassresan då :) Så nu är det bara att ge sig ut och dela ut alla godispåsar och nötter! Men det hjälper min kusin mig med. Har iallafall sålt flest i klassen tror jag , haha (skryter lite då) Har sålt 39 styckna så det är ju bra gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0