Torsdag kväll! :D

Tjoo! Ja nu är klockan halv tio och jag tänkte sätta på en film och knapra på min polka gris-stång. Idag hämtade vi ju godiset som sagt. Och jag har delat ut lite,vi ska åka till pilla med hennes och sen tar vi med dom som jag sålt till på hennes jobb så får hon ta med sig dom dit! Aja sen har ju vi köpt fyra också. Jag var ut till grannarna och delade ut 5 styckna det är en tant som jag ska gå till imorgon efter skolan för hon var inte hemma idag var där och kollade två gånger! Vill bli av med det så jag inte behöver att tänka på det mera. George kommer till helgen och följer med mig ut och ämnar ,det är bara 6 styckna som vi ska lämna ut då. Mamma ska dela ut till släkten och så :) Jag ska ta med till skolan imorgon också för har sålt 3 styckna till Lina med familj :D Men men nog tjatat om det nu ska jag knapra på polkagrisen och se på en film jag inte sett på länge men vet inte vilken ! Godnatt alla sömntutor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0