Torsdag morgon ;D

Hejsan och godmorgon! Snart ska jag dra iväg till plugget. Är ju redan torsdag idag också. Vilket är riktigt skönt,har fotbolls träning sen också. Idag är franska provet är lite osäker men har ju inte betyg än iallafall det får jag till hösten. Men det brukar ju gå bra så ^^ Men man ska inte träna för mycket för då blir det bara att man glömmer det sedan jag tränar några gånger tills jag känner att jag kan det rätt så bra sen tränar jag inte mera än nödvändigt. Men nu känner jag mig lite osäker ändå,rätt svårt med franska med stavning och allt sånt dära! Men hoppas att ni har en soft och rolig dag och hoppas att ni får ett fint och vackert väder,Påtal om väder så är det grått och regnigt här.. Det vill man ju inte ha direkt! Ska ju cykla sen åh grejer. Men men vad gr man inte för en cykeltur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0