Karlstad

 hejsan,idag på morgon så väckte mamma mig och sa att pilla ringt och frågat om vi ville med till karlstad och det ville vi väl. Mamma sa att vi skulle städa först innan vi skulle åka så då fick vi väl göra det då. Så idag sover jag nog sött i mitt nystädade rum. Har inte skrivit ngt i den där dagboken som vi skulle skriva i heller (om praon) vet inte när vi ska lämna in den heller. Men ska försöka skriva ner lite granna nu. Har prov på fredag också i SO.
Vet inte riktigt hur det kommer att gå för tycker inte att vi hållt på med detta alls länge 2 veckor tror jag.
Men läser jag på så går det nog bra får vi hoppas (man ska ju läsa på rätt saker också) Justja köpte ettpar skor i Karlstad bruna stövlar så imorgon ska jag inviga skorna ;) men ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0