Lördag

 Hejsan , lördag har det varit idag och jag har inte gjort så mkt att hurra över men nu på kvällen har vi kollat på
 Robinson och kollat på filmer vi hyrt, brabra! Imorgon så är det söndag altså första advent och skyltsöndag. Och jag ska spendera dagen med Lina på skyltsöndagen i Karlstad, Ska bli skita roligt är ju mycket större där än här så vi ska vara där hela dagen jag åker från munket vid 9:35 och åker hem 19:05. Först när jag kommer dit så möter Lina upp mig och så åker vi hem till hennes mamma och äter mat och sedan bär det av in på skyltsöndag! Kul ska det iaf bli!  Nu ska jag sova för ska ställa kockan på åtta ( om jag ska duscha ) och klockan är 01:17. Natta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0