Onsdag

 Hejsan, idag så var det då skolan. Dagen var snabb tycker jag ingen lång och dryg dag!
 Har väl varit hemma idag mamma undrade om jag ville med upp på hockeyn A laget skulle spela
 men hade ingen lust direkt så stannade hemma. Robin skulle ju vara maskot också.Goa kusinen daniel var här också. Så när jag satt här hemma i min ensamhet så fick jag en fix idé att jag skulle baka tills på fredag för vi ska stå och sälja då, så då gjorde jag det kladdkaka och havreflarn.Och efter det så blev det oskyldigt dömd och varm choklad<3  Imorgon så ska jag va med Sanna och vi ska läsa på inför provet på fredag bra det tycker jag (Y) :D Nu ska jag sova så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0