Tisdag

Hejhej. Studie dag idag men ingen bra studie dag! Är vissen och har feber och öm lite här och var som jag var igår, jag trodde ju att jag skulle bli bättre. Jag som verkligen ville vara med på träningen idag :/ funderar på om jag går ner och kollar sedan. (om jag orkar) Vaknade kvart i nio idag kolla lite på tv:n sedan så gick jag upp och la mig vid halv tolv ngn gång och sov till 20 över ett. Ska säga att inatt drömde jag en asjobbig dröm :S skit äcklig var den! Sen nu när jag la mig vid halv tolv så drömde jag att jag och mamma åkte till höje bageriet med pilla , robin och george var också med. Sen drömde jag ju att jag hade sovit till klockan tjugo i fem , det var i samma dröm som höjebageriet ;) sedan skyndade vi oss till träningen för jag hade ju inte hunnit säga att jag inte kunde va med så då fick jag panik över det. Sedan när vi kom till träningen så var jag med en stund eftersom att det var i slutet och jag drömde att jag var bra gjorde många mål dribblade bort alla la fina pass osv. xD  Är knäppt hur man kan drömma egentligen :D haha men sedan så vaknade jag ju och såg att klockan var tjugo över ett, jag kände mig lättad ;) Nu ska jag kolla på lite serier så hejsan svejsan!

Svt.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0