Idol !

 Hejhej, idag så har det varit skolan rätt lugn. Hade prov idag i So gick bra tror jag, men blev lite småsur över att jag missa att träna på en grej. Sedan blev det väl hem satt vid datorn sen bar det iväg och lämnade bröd till dom som skulle sälja. Sen blev det träning :D! Kulkul, rolig träning (som alltid) det sista när man spelar tvåmål och det är slut så tänker man bara nejj man vill ju inte att det ska vara slut! :P Nu har jag sett på idol och Reza var bäst idag tycker jag. Ska väl kolla på hur det går sen vilken som åker ut och så :) På söndag så bär det av till Beligen/tyskland med comenius gruppen.


Kan bara säga men mitt hjärta kärlek till MICHAEL JACKSON!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0