skin

 hejsan,idag har det varit en rätt bra dag än så länge. Började med skolan och den gick rättså snabbt idag med tycker jag. När jag skulle cykla hem kom jag på att jag glömde att ta med mig So mappen och orkade verkligen inte att gå ner och hämta den haha vadå lat ? nej men jag kom på att det är ju torsdag imorgon så kan ju göra det då för det ska vara inlämnat på fredag.Imorgon så är det engelska läxa. Denna vecka är snart slut även den vilket är skönt! På rfedag blir det först skolan sluta vid tolv sen efter skolan direkt åka och hämta brödet som jag bakat och åka till centrum och stå där sen åka till innebandyn och efter innebandyn så ska jag upp till centrum igen och sedan hem någon gång och ha en go helg. På lördag så ska ju pappa och per ha fest eller vad man ska säga för dom har fyllt år osv. Då ska dom va i sörby vid den gamla skolan. Först är väl alla där och äter mat och sånt sedan får vi gå hem till pilla där ska jag vara "barnvakt" inte så svårt för dom är ju inte direkt jättesmå! Men det blir mysigt det :D Men nu ska jag göra ngt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0