Torsdag :)

   Hejsan , nu är klockan inte mer än 07:33 och vi börjar skolan 20 över åtta så rätt gött.
   Duscha förut och jag tog på mig mjukisbyxor och en långärmad tröja, gud vad soft.
   Man har sånna där dagar då man bara vill sätta på sig mjukbyxor och en jumer.
    För det är ju så SKÖNT ;D Första lektionen är gympa men tar ju pencelin så
    måste stå över alla träningar osv...
    Idag blir det all lägga sig i sängen inbäddad i täcket med datorn och kolla
   på några serier som jag har sparat mig med att kolla för att jag ska ha dom att se på idag.
   För idag åker vi ju till ullared vid ett någon gång går bussen, så det är ju bra om man får sova lite för jag
   har väldigt svårt för att somna på när vi åker dit , så var det förra gången :P
  Men jag kanske somnar om man har tur men tänk om jag inte gör det då så när man kommer fram
  så är man värsta trött det vill man inte ;) Ska bli kuul  att åka till ullared :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0