________II________

Hejsan,idag så var det då skolan och den gick fort som dagarna brukar göra :) idag efter skolan så följde jag med Mia upp till trädgårdstjänst och kolla på klubbor men blev inget köp. Sedan så följde mia med mig hem och vi gjorde  lite olika saker varit ute varit inne varit ute varit inne, vi åt även pizza och jag trodde ärligt talat att jag skulle spricka, är fortfarande mätt. Jag vill inte ha pizza nu på ettag iaf. Men vips som det är så äter jag det säkert om någon dag eller så haha nej då :P Nu sitter jag här ska kolla lite på ett program på datorn svt.se mannen under trappan heter serien. Så det ska jag göra ska också logga in på msn för jag har fått order ifrån mia Hehe nejrå


Hejsvejs !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0