IDOL

 Hejsan, nu sitter jag här (skräll) Var ute med Gismo förut haha känner mig duktig!
 Är aldrig ute och går med gismo ju. Aja mamma är fortfarande i sunne och kommer hem imorgon
 vid klockan fem så jag träffar henne efter träningen imorgon! FAN VAD KUL MED INNEBANDY IMORGON !
 Snart blir det idol om tjugo minuter. På lördag hade jag ju tänkt mig att va med lina men nej för hon ska på släkt träff. Så vi får se vad det blir. Dom flesta i 8:an ska till bodaborg med konfirmations grejsen. Haha inte ett dugg avundsjuk okej visst det är väldigt kul och dom sover ju över och har skoj men sen då resten av året att gå på konfirmations "möten" på onsdagar och gå på gudstjänster, haha nej tack det skulle jag absolut inte slösa ngn tid på. Skulle jag sitta på en bänk i kyrkan på gudstjänst? då skulle det vara ngt fel på mig tror jag :D haha så tycker jag om det :P . Endel går väl för presenter och så men jag kan lika gärna få någa hundra eller ngt , egentligen varför få presenter för att ha gått på konfirmation? Aja nog  om detta :P


Haha hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0