Klassresan :)

  Hejan , idag vare skolan och det som vanligt . Vid 20 över ett så var jag till vårdsentralen och jag ska få penselin för jag har varit förkyld i tre veckor nu så hoppas att det försvinner snabbt! För jag får inte va med på  gympan och inte på träningen Så jävla lett kan jag säga !! Men iaf sen följde mia med mig hem och vi gjorde lite olika :) Sedan vid klockan sex så drog vi till punkten för vi hade ju klassrese möte där idag så dom bestämde att vi ska börja att baka bröd varje vecka och vi ska starta ett lotteri, på lotteriet kommer vi ungefär få in 10 000 kr på tror jag :) Först så började vi då att prata sen hände det inte så mycket man bara ska vi bestämma ngt eller?..
 Haha men sen på slutet bestämde vi iaf vad vi ska göra och det blev bra, Det är möte på måndag igen då ska vi göra iordning lite med julkort som vi ska sälja :) men iaf nu ska jag gå snart börjar svenska hollywood fruar bra tycker jag hahaha!


Hejdå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0