Lördag/söndag :)

 Hejsan, igår så var jag ju på innabandyavslutning vid hästskoholmen kuligt :D vi gjorde lekar/tävlingar vi blev indelade i lag jag var med i lag choklad det var Jag Elin Å Emma E Märtha och Madde :) Och det laget som vann fick present kort på 50 kronor på mias :) Och lag choklad vann ;) hihi så det blir att  åka dit och kolla någon dag tänker jag. Sedan var det prisutdelning tränings pris årets komet och kompis priset Träningspris vann Mia och Malin sedan blev jejja årets komet och Johanna fick kompispriset :D Kulligt :) Sedan efter det så följde mia med mig hem vi spelade blokus ett bra tag och åt mat sedan åkte vi till ica och köpte naturgodis för det är så förbaskat gott sedan hem spela blokus och sedan gick vi ut hehe fram och till baka fram och tillbaka eller hur mia ;)
Ringde till Sanna vid halv ett också (det var när vi var ute) men vi ringde och väckte henne inte så najs för henne kanske , hade undrat om hon ville komma ut för vi trodde att hon var vaken. Vi spelade även lite fotboll (passade)
 Hih :) Sedan in spela blokus Lyssnade även på Musik. Och idag vaknade vi satte oss och spela blokus och lyssnade på musik. Sedan gick vi ut passa lite boll och sedan gjorde vi äppelpaj och efter det tog vi med oss blokuset ut :P sedan åkte mia hem och då åkte jag och mamma till statoil och hyrde film. Vi har sett på en av filmerna redan blir att se den andra snart antar jag :) Ha det bra!♥


Kommentarer
Postat av: Emma.

SV; Tack så mycket :)

2009-09-06 @ 19:23:36
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0