Men hejhej :)

Hejsan , idag var det skola, Idag på jympan så sprang jag och josse den stora banan 5 km så har iaf rört på mig lite granna idag (haha) sedan sista timmen hade vi ju So och det är så drygt att läsa ! (24 sidor)
 Men nu sitter jag här läst klart det vi skulle läsa på So:n , och tränade lite på engelskan förut. Jo idag kom ju ida och marika till skolan för vi skulle samla in pengar som dom ska ha till våran avslutning :) pratade även lite med oss hur det kommer att bli och så, och det räcker inte med att bara komma på träningarna för att få va med på matcherna iår utan man måste kämpa och visa att man vill och det ska jag verkligen göra för jag vill ju visa att jag vill va med på matcherna jag kanske inte är bra men kämpa kan man göra iaf ! :) ska bli superkul att börja :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0