Prov i engelska...

  Hejsan, idag var det skolan har prov i engelska imorgon men oroar mig inte så mycket över det. Mera över
  No provet som vi ska ha till onsdagen! en vecka kvar men ändå. Engelska är lättare att träna på men vi har ju fått papper där det står vilka sidor vi ska läsa och vi har ju svarat på massa frågor men får hoppas att det går någorlunda för mig iallafall. Nu har jag nyss kollat klart på andra avenyn hade inte så mkt kvar ungefär nio minuter. Men efer detta inlägg ska jag bara kolla lite på bloggar och sedan kolla på engelskan. Var och handlade förut snäll är jag :D  Nejmen mamma är sjuk så jag var så snäll att trampa iväg och handla. Sedan blir det att kolla på idol och äta lite polly. Men håll tummarna för mig imorgon då (a)


have a good day ;)♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0