Sandraaaaaa här :D

  Hejssann :D jag har nyss kommit hem kollat igenom provet lite granna. Ska ju upp och kolla på matchen sen, skulle ju varit med men jag kan inte har ont i halsen och är hes och hostar. Idag på skolan så gick vi somsagt fram tills lunch sedan blev det att cykla till mjönäs och gå i skogen och plocka svamp/bär hitta bara blåbär och andra konstiga svampar men mums för blåbär! Tror ni inte att jag trör ner mig i en lerpöl typ joo! haha.
 Men det är mysigt att gå i skogen. Och det är gött att vi bara hade halv dag i skolan :) Sedan på hemvägen så skjutsade jag josse ;) lite små rädd va hon att , att jag skulle köra ner i diket :P <3

Hejsdå :)

Kan inte lägga upp nya bilder för min dator är lite crazy av sig eller det är väl inte datorn internet/modem skit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0