SOOOR :)

   Hejsan snor ja det kan man säga men rätt så skönt för jag känner någorlunda smak och jag kan snyta mig och det kommer snor (vad äcklig jag låter ) Men det känns som det är påväg att försvinna lite för förut kom det inget när jag snöt mig fast det fanns därinne , nej nu ger jag mig usch ! Hoppas det blir bättre på fredag för då är det Innebandy. blir nog eventuellt ingen jympa imorgon heller :( Det känns som att min kondition är på 0 !!! Missade en träning förra veckan och missat 4  jympalektioner pågrund av att jag varit förkyld flera veckor! Jävla pess. Men men ska iallafall bli najs med innebandy på fredag. Hade ju no prov idag G får jag nog iaf det är jag väl rätt säker på men man vet aldrig. Hade!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0