Tisdag och första skoldagen på veckan :)

  HEjsan , idag var det första skoldagen på veckan skönt att bara ha två skolveckor med fyra dagar för nästa fredag så ska inte jag vara i skolan för då bär det av till ullared! Mia ska med också, Nu sitter jag här och pluggar fysik för vi har No prov imorgon men ska avbryta pluggandet med lite riverside hade jag tänkt. Idag hade vi matte prov somsagt och ja det gick piss haha fatta inte 1 och 3 ettdugg så det vet jag ju redan att jag får fel på men hoppas att jag får rätt på ngt iaf! :)  men jag har ju redan G så jag är ju säker på att jag har ett betyg. Fick tillbaka So provet idag också blev nöjd fick VG+ så det kändes bra att få ett bre resultat idag medans jag gjorde ett uselt resultat på matten ;) Får se hur det går med No:n imorgon. Blir ingen jympa imorgon heller eventuellt inte på torsdag heller är förkyld , varit i två veckor nu ju. Men det är innebandy på fredag och då ska jag gå även om jag är förkyld så att snoren rinner ända ner på föttera så ärre!! :D♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0