Cup

Hejhej, igår kom jag hem från svenniscup som var fredag till söndag. Det var jätte kul men igår kunde inte jag vara med och spela för hade/har skavsår på hälen plus en blåsa..Skit för det! men bäst så för på lördag var det riktigt plågsamt med foten! Vi kom trea i cupen :) Vill åka mer på cuper och så ! riktigt roligt. varit fint väder varje dag som vi varit där också.
Men idag minsann så regnar det, så det blir att bara fortsätta att vara inne som jag varit hela dagen. Men ska hyra film och ha det mysigt idag. laget har träning idag och match på onsdag, Ska inte va med på träningen... (skavsåret)Men skulle gärna vilja kolla på matchen som är mot mallbacken, dom mötte vi i svenniscup 2 gånger och denna gången så vet jag att vi kommer åka hem med vinst, tredje gången gilt liksom! :D Ha en bra dag iallafall




fotboll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0