Hallå!!

Jo idag är det lördag och igår var jag till karlstad där jag köpte en telefon, fotbolls skor, fotbolls strumpor och en ryggsäck. eller jag köpte..pappa/mamma kan man säga men härligt för mig bara ! :D älska halva priset grejor som fotbolls skorna igår,förut kosta dom 2500 och igår köpte vi dom för 1200 så underbart ! Efter karlstad så blev det filmkväll hos sanna och emma där emma P , emma E , Lea , mia, jag och johanna var trevligt så! men blev inte alls så mycket film men vi spelade spel och hade roligt! En lyckad dag igår kan man säga. Men idag är en annan dag och just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på min vän Johanna ! ha en trevlig dag för det tänker jag att ha.




my phone!♥

Kommentarer
Postat av: miaa

var inte jag med igår jag ? ;)

2010-08-14 @ 18:22:04
Postat av: sandra

ojj! men nu står du med :D <3

2010-08-15 @ 18:42:51
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0