Sista dagen..

ja det är det, sista dagen på sommarlovet och imorgon är det skola (antagligen) och jag hoppas att det inte är allt för trögt att gå upp på morgonen bara! På tisdag är det skolfoto...lite galet! får se blir säkert lika fult som dom brukar att bli. Och på Klasskortet så ser jag också alltid knepig ut.. hmm det är väl bara något jag får leva med helt enkelt. men får hoppas på att det blir ett kort som duger iaf. aja not a big deal! efter skolan imorgon iallafall så har jag fotbolls träning klockan 7. och sedan vid 20:00 så ska jag se på fångarna på fortet som börjar imorgon. nej nu ska jag ner och fråga vad det blir för mat idag :P



hoppas att vi får ngn tränare till
vårat innebandy lag snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0