sista måndagen på sommarlovet

ja sant det är sista måndagen på sommarlovet. Dagen var planerad som så att jag skulle umgås med Sanna men försökt att få tag på henne men inte lyckats så bra. Men det är träning sen iallafall klockan kvart i fyra . vet inte vad jag ska göra nu börja med maten kanske? ja det får nog bli det nu, faktiskt varit duktig och plockat ur och i diskmaskinen. Mamma sa igår att jag skulle dammsuga men gjorde en deal med mig själv att jag inte behöver det nu när jag har varit så duktig med disken!..hah

Pasta , korv , ketchup och Johnnys senap är grejer det!



Kommentarer
Postat av: malin

fan sandra, du kan ju inte skriva om mat du gör mig hungrig :D

2010-08-18 @ 00:42:30
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0