little miss sunshine :) ♥

Tjena mittbena! haha, inte hänt så mkt idag men gick iaf inte upp sent , runt åtta ngn gång gick jag upp. Vaknade av att mamma ringde, och hade fått ett sms så trodde att jag försovit mig. Fick för mig att vi liksom hade sovmorgon (typ som igår) men att jag hade sovit för länge, phu att det inte var så iaf! Vet ni vad jag gjorde igår? Jo jag bakade bullar! :D super fina blev dom. Snart så ska jag gå till centrum för jag ska stå och sälja bröd idag. Sen blir det väl innebandy som alltid på fredagar wihoo! Och imorgon lilla-VM shit vad kul. Har inte ens satt på mig kläder än , men får se till att göra det snart. Men ha en bra fortsatt fredag!♥


Kommentarer
Postat av: Martina

hej sandrus :D jag läser din blogg ja :D

2010-02-07 @ 21:44:46
URL: http://avistrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0