meet me halfway! :D

sitter här klockan är 18:05 och jag ska strax kolla på bio,FARSAN somsagt.Ska kolla med Carro :)
Har gjort klar min reflektion idag också rätt nöjd med den faktiskt :D annars har inte jag gjort mycket under dagen. Var fotbolls träning idag också men jag gick inte , dels för att jag inte trodde att det skulle vara plogat där vi skulle vara och sedan så kom jag på det när det redan hade börjat. MEn nu ska jag stänga ner här.

Föresten Black eyed peas : Meet me halfway är grymt bra tycker jag :D


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Var filmen Farsan bra?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-25 @ 22:51:47
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0