när allt blivit sagt..

Helluu! Idag vare skolan ofc. Fick tilbaka engelska provet som jag fick MVG på. Sedan hade jag även SO-prov sista timmen som kändes att gå hyffsat bra iaf. Bara att hoppas på det bäste! Imrgon har jag sovmorgon till 9:50 lite najjs! Bara för att vi inte ska ha gympa imorgon. Är ju även sista dagen på denna skol-vecka eftersom att på fredag så är det studiedag! mamma ska till Karlstad och köpa glasögon, så funderade på att ploppa med och kolla om jag ser ett par skor elr ngt. Men hon ska inte stanna länge så får hoppas att jag hittar ettpar snabbt så man inte behöver känna sig stressad! Aja sedan på fredag är det ju även träning såklart som alltid på fredagar!♥
sen på lördag så är det lilla-VM SHOHOO !! ;D ska bli askul, är redan taggad! älskar cupper, man gör liksom något gemensamt med laget man umgås emellan matcherna och hare kuul :D vad riktigt härligt det skulle vara om man gick vidare ifrån hagfors till Karlstad. Men men nu ska sandrafisen sova sussa sött...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0