1,2,3,4,5.... hur många dagar sedan skrev jag här egentligen?:S

Hejsan,idag har jag läst lite i twilight suttit vid datorn kollat på tv:n. Ja har inte hänt så himla mkt.
Imorgon är det sista dagen på lovet men ska faktiskt bli rätt så skönt att börja igen, man blir lite rastlös om dagarna (tycker jag då) sen är det ju inte så länge kvar tills det är sportlov , sedan påsklov och sedan så tycker jag att det ska bli kul när dom kommer hit ifrån tyskland,spanien,italien och belgien (comenius) Sista veckan i april är det. Sedan fyller jag även år i april WIIE :) ska väl "önska" mig moped "antar jag"

Kommer ihåg i våras när jag ville utomlands så himla mycket, hihi och nu har jag inte ens hunnit att längta eller tjatat för till hösten åker vi göttans :D(Y) god mat ska jag få snart också, oxfilé och hasselbackspotatis  med kantarell sås! sedan så har mamma och pappa köpt mintglass såg gott ut :D
fick våra dressar igår på innebandyn också skit sköna har på mig byxorna idag , Nya favorit mjukisar kanske?
hihi.


"Tänk om fantasin och önskningar var verklighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0