Be quiet .....

Tisdag idag och förutom skolan så har jag varit på träning och läst våran läsläxa som vi har tills imorgon!
Imorgon ni så ska jag till karlstad med emma och det blir bion snabba cash vi kommer dit vid kvart över 4 ungefär och vi ska väl käka lite krubb innan vi kikar på bion ;) Hmm..känner att jag måste försöka att hinna med allt imorgon, åka till karlstad kvart över tre sedan kommer jag nog hem vid tio tiden, och då ska jag se på andra avenyn och robinson (på datorn dåra såklart) Och kolla på engelska provet som vi har i övermorgon måste kolla klosor och sånt. Och sedan har vi franska läxa! Men ska ta med mig engleska och franskan på bussen ;D
kommer nog bli en trevlig kväll iallafall!♥  Jag måste fortsätta i twilight boken nu snart gått för länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0