Götakanal 3

 hejhej,idag har jag och familjen varit på bio och ätit på resturang :) Götakanal 3 kollade vi på den var jätte rolig och bra (Y) åt även jättegod mat och efterätt på freden :D Har annars inte gjort så mkt idag. Imorgon på morgonen har jag tänk mig att jag ska ut och springa så ställt klockan på 8. Måste kolla om jag har tappat mycket på konditionen. Skönt att kolla så man vet på tisdag när vi börjar träningen efter uppbehållet. Första träningen ska vara kondition och den kan nog behövas! Aja ska va med Carro imorgon också :) var vääldigt länge sedan!

Nu ska nog jag slumra här i sängen men först ska jag borsta tänderna och tvätta av sminket , Natti!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0