Lördag :)

 Match idag :D  men inte lika kul att vi förlorade , men vi var bra idag och vi kämpade men bollen vill inte in tror jag.:P och det gick bättre än förra gången som vi mötte dom då förlorade vi med 0-7 och idag med 1-5 det tyder väl på förbättring? :D

Hmmm...sitter vid datorn jah kollade på robinson förut annars har det inte hänt så jätte mkt här hemma tkr jag.
Funderar på vad jag vill gå på för gymnasium något som man kan vidare utbilda sig i iaf ;) kanske lite tidigt att tänka på kanske endel tycker det är ju ett år kvar men så snabbt som de senaste åren har gått så är det inte så länge kvar :P tycker det ska bli spännande jag, för då går man i skolan för en själv och inte för att man måste och då blir det nog lite roligare och man får ta mera ansvar. Träffa nytt folk nya vänner , ny skola ja allt blir ju helt nytt ;)


Aja nu har jag pladdrat klart ;)


Nu blire att fortsätta att lyssna på musik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0