Snabba casch

 Godmorgon, igår så var jag somsakt på bion snabba cash med emma :)
Bion var bra (Y) vi käkade ju även innan på kebab house. Gottgott.
Ja och efter bion å tog vi bussen hem vid 3 över 9. Och direkt när jag kom hem kollade jag på andra avenyn ;D
Ja tillbaka till nuet , jag sitter här i sängen och ska strax iväg till skolan. Har engelska prov och franska läxa idag!
det går nog faktiskt bra tror/hoppas jag. Har gympa nu på morgon så känns gött med en morgon dusch snart :D
Nu måste jag kila!

..Eller måste faktiskt berätta en sak som hände igår, jag var på väg ner till stället där som jag går på bussen som gick kvart över tre ! Så jag tänkte att jag skulle ringa till emma och kolla , för var rädd att jag kanske inte skulle hinna, hmm emma svarar och hon bara nej men herregud fan jag måste duscha..Då hade hon sovit ända till tre och hon fick skynda sig som bara den! men det blev lyckat tillslut iallafall ;)



Ha en bra dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0