Auktion

Ja jag har varit på auktion i Deje idag och det var väl inte vidare värst trevligt med regn vill jag lova! iskallt och rått var det. Men vi hittade lite smått, köpte några hjärtformade gräddvita lådor med gråaktiga blommor på som jag tyckte var fina :) Efter auktionen så åkte jag , mamma , mormor, pilla och george in till deje och käka pizza och det var så varmt och skönt där inne. efter maten begav jag och mamma oss iväg mot forshaga för att hämta pappa. Väl hemma i munkfors så vare bara till att slappa. Och nu är jag hur sleten i ögonen som helst, ska bli skönt att sova sen. om lite mindre än 1 månad så startar skolan igen just nu så har jag faktiskt inget emot det känns som om det är ett bra tag kvar ändå och det känns som om jag varit ledig länge :) Såklart långtar jag inte till skolarbete och prov och annan sådan dret men till att träffa alla dom som man kanske inte träffar under sommaren!

Morgondagen har jag inte så mkt jag ska göra men träning klockan kvart i 4 :)
Den 6-8 agusti så har vi svennis cup och hoppas på att få komma med :)
men ha det bra vettja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0