Solsken må ni tro!

Japp solen skiner i munkfors idag! härligt. Idag blir det att umgås med mia :) Vi ska även hem till sanna sen, kul kul !
Nu på morgonen har jag käkat frukost och kollat på våra bästa år minnsan! Och jag har diskat, lite duktig man får vara då.
Vet ni jag längtar tills vi ska till barcelona på klassresa :D ska bli skit skoj! ska ju även till madrid i oktober med comenius (project i skolan) är nervös men det går nog bra vi ska ju bo hos familjer , men hon som jag ska bo hos har jag ju träffat förut hon som sov hos mig när dom var här :) men det är ändå nervigt!


Till rytmen av en regnig natt rev vi alla murar om falska myter
Vi föll för synd å sång och skratt trotsade vår egen tid. Till minnet
av en regnig natt fyllde vi betongen med ljuv grafitti bättre tända
livets eld än att aldrig få va sig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0