somliga ljus brinner aldrig ut

Hej idag är det torsdag och vädret duger. Ska på bilbingo sedan vilket jag tycker ska bli roligt kanske låter "tantigt" men vafan! var till karlstad på tisdag med Sanna fann mig lite saker det är ju rea nu också vilket gillas!
Hitta mig 2 t-shirts en vit/rosa randig och en lila på H&M billiga fast inte på rean 70 kr/st.sedan en skjorta (skitsnygg) från h&M den med heller inte på rean kostade 200 Sedan köpte jag ett par jeans shorts från lindex som kostade 250 och en liten linn/klänning som var blå/turkos/grön typ från H&M den kostade 99 sedan köpte jag mig en långärmad tröja från ginatricot för 99 kronor. och en blå "Träningströja" typ på stadium för 100 kronor :)
igår hade vi match i Nordvärmland också, det slutade oavgjort töligt nog vi skulle få ha vunnit tycker jag men men. Och under matchen i slutet så fick jag kramp i benet vilket inte var det skönaste kanske (hehe) men sen så trampa jag även snett då när jag fick kramp så har ont i foten men det har iallafall blivit bättre (tror jag?) hoppas det fortsätter så iallafall :D men ha en bra dag vettja! :D


"I have the body of a God...too bad it's Buddha".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0