Yatzy

Igår så bar det iväg hem till Johanna, och sedan bestämde vi oss för att åka till hennes sommarstuga och saova där. Trots det regniga och fula vädret. Vi hyrde film och köpte godis , vi käkade även korv med bröd på kvällen mums för det !
idag så har vi spelat massa yatzy och kort och uno. vädret var iallafall väldigt mycket bättre idag kan jag lova! men nu är jag hemma och har haft 2 trevliga dagar med Johanna :)! Johanna och hennes familj har även fått en liten kattunge som är jätte söt och heter Tarzan. Hihi


Jag och johanna har va på lördag , så sov jag över där tills idag (söndag) var där till typ 14:00 eller ngt :)  för mamma ringde och frågade om jag ville med till k-stad :) det ville jag juh ! (Y) Min moster och kusin var med och mamma och robin ! :)
bild på johanna och mig förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0