Onsdagut ;)

Halo, ja idag så bar det av till karlstad under dagen.Var där med mamma ♥:) sedan har jag haft fotbolls träning också , så roligt så! Gött att andra avenyn börjat igen också! Bra är det, hahah och det är en scen som är med i det senaste avsnittet som bara är för roligt jag tror jag sett smygtitten 30 ggr? :D as rolig man kan inte låta bli att skratta! vad blir det imorgn då kan man undra...ingen aning vi får vänta och se. Men lite besviken på att jag inte kunde se på våra bästa år idag :/ Men men ha det bra!

Saker som jag köpte i karlstad:

  • Tröja från bikbok-lila och blå/grön
  • ett svart linne från gina tricot
  • ett linne från gina tricot -vitt med massa färger aa..
  • en bikinii från H&M
  • ett par thigts från bikbok likadana som jag redan har men det har gått hål på mina "gamla"
  • en hårklypa från H&M


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0