Saturday night light :)

Hejhej! idag är det lördag och jag har spelat match och kollat på melodifestivalen. Matchen slutade med förlust med 1-3... Och anna vann melodifestivalen,hennes låt var bra och värd vinnare men hade faktiskt hoppats på salem al fakir ! Lite synd men då vann den låten som låg 2:a på min lista :) Ledig på måndag är jag också eftersom att vi har studiedag. Mycket trevligt. Jo! köpte madrass idag elr en sån lite tunnare som man lägger på den tjockaste. Sedan dra på lakan och tyg man sätter på den tjockaste madrassen. Gött med en större säng :D
Nu har jag en 90cm säng och snart har jag 120cm säng så 30cm längre, blir bra det! ska bli skönt att sova snart vill jag lova.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0